Eltűnő pórázok

2012.05.02. 00:10

 Valami fekete lyuk lehet körülöttem. Vagy az autóban, a lakásban, vagy csak az aurámban. Egy biztos: a pórázaim sorra eltűnnek. Bármennyit veszek, egy sincs meg. Pedig a múltkor élénk narancssárga színűeket vettem, de ez sem segített. A mai napon elértem a bűvös számot: egy maradt. Mellékesen átlag öt- hat kutyát mozgatok naponta...

Úgy döntöttem, taktikát váltok. Mostantól nem aprózom el, és lovaknak készült vezetőszárakat fogok vásárolni! Ezek nagyok, úgyhogy remélem, nem fogom őket elhagyni. A kis termetű kutyáimnak kénytelen leszek továbbra is normál méretű pórázt vásárolni, de a retrievereknek jó lesz a szár. Kipróbáltam ugyanis, ma Jabbahra (póráz híján) Kerozin vezetőszárát csatoltam fel. Tök jó volt!

Vera

Ma nem tudtam fotózni, mert a gépet lemerültem vittem magammal, de a bodrogkisfaludi Lovasiskola facebook oldaláról a következő képet nyúltam.

A majálison Apacs, a póni, ennyire csinos volt:

A bejegyzés trackback címe:

https://terapiaskutyak.blog.hu/api/trackback/id/tr374483288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása