Sziasztok!

 

Engem Sleepy Hunter Artabánnak hívnak, de a barátaimnak csak Arti, vagy Artabán.

Én áprilisban voltam 3 éves, nememet tekintve fiú vagyok és a gazditól fél füllel azt hallottam, hogy az is maradok, mert szerinte túlságosan királyfi vagyok és az ivartalanítástól csak még lágyabb lennék.

Jelenleg egyedüli kutyusa vagyok a gazdinak, mellettem van még egy havanese, aki a barátom.

Jelenleg azt tudom, hogy egy héten egyszer elmegyünk gazdival buszozni, majd futhatok sokat és végül egy csoportban kötök ki ahol sok fura ember van, de nagyon szeretnek engem, mindíg adnak nekem jutalmat, ha valamit jól csinálok. Gazditól azt hallottam egyszer, hogy ők valami autisták, meg értelmi sérültek, de nem tudom ez mit jelent.

Jelenleg egy hónap szabadságon vagyunk, hogy kipihenjük a fáradalmakat.

Az alapítványnál én vagyok a legfiatalabb a vizsgát tekintve és jelenleg egyedül vagyok angol szetter.

Imádom járni az erdőt, a szagoktól teljesen beindulok.

 

   

A bejegyzés trackback címe:

https://terapiaskutyak.blog.hu/api/trackback/id/tr454392857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta és Málna 2012.04.17. 22:48:24

Kedves Artabán!
Örülök, hogy újra látlak! A budapesti Duna-partról ismerjük egymást. Talán emlékszel arra a szexi angol szetter szukára, akit Málnának hívnak!Akkoriban három kisfiú mellett éltél. Úgy gondolom, hogy a lehető legjobb helyet találtad meg magadnak!
Alkalomadtán Málnával szívesen megnéznénk a munkádat, ha lehetséges... persze csak akkor, ha munkatársaiddal és a családoddal is megbeszélitek.
Jó látni, hogy mennyire nyugodt kutya vált belőled!!!

segitokutyak 2012.04.26. 23:11:51

@Kriszta és Málna: Sziasztok! Természetesen várunk benneteket sok szeretettel!
süti beállítások módosítása