Élet Berekalján 2

2012.06.03. 22:11

 Múlt hétvégén, Kende  kölyökkutyám először fürdött a Hernádban és annyira sajnos nem tetszett neki, de hátha majd másodszorra fog. Ez nekem azért fura, mert a szetterem ha vizet lát már robban is befelé, és úgy kell kiimátkozni a vízből.

Most hétvégén pedig, megvolt az első túrája. Mi mentünk 9 km-t szerintem a két kutya simán ment vagy 15 km-t de lehet többet is. Kende nagyon jól bírta és büszke vagyok rá, mert mindíg visszajött és Artival együtt bandáztak.

Nagyon örülök, hogy a két kutyám ilyen jól kijön egymással, mert nagyon féltem attól, hogy Arti közömbös lesz a kicsi iránt, de pozitívan csalódtam Artiban. Imádnak együtt futni és Kende le sem szakad Artiról, állandóan együtt lógnak.

Enikő

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://terapiaskutyak.blog.hu/api/trackback/id/tr524563632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása