Régen írtam már az oldalra, úgyhogy -miután sikeresen túléltem a hétfőt és az angyal pályázat beadását- gondoltam vázolom, hogy hogy állnak a dolgok itt vidéken.

Először is, ma arra ébredtem, hogy már nem alszom. De tényleg!

Egyébként, nem tudom írtam e már, hogy három új jövevénnyel gazdagodott a család. Bolhás macskánk (édesapám kreatív névadásának áldozata) lett anyuka, és így két fekete és egy kis tigris csíkos cicus született május 19-én. Idáig nem nagyon piszkáltuk a kis családot, de most már a macsekok is igénylik a figyelmet és a kaját. Alapvetően kutyás lány vagyok, de ezek csöppségek nagyon édesek. Képek hamarosan...

A holnapi délutánon megyünk Mazsival időseket látogatni. Jól fog esni egy kicsit az otthonban lenni, bár az esetek döntő többségében nem velem, hanem a kutyával beszélgetnek. Mert van Mazsi, meg a Mazsi gazdája. Hát ennyit az ismeretségemről. Kicsit feleslegesnek is érzem a kutya hámjára ráírni a nevét, inkább az én pólómra kellene GABI felirat. Hmm... Lehet, hogy gyártok is egyet.

Na de nem koptatom tovább a billentyűzetet, megyek Dr. Csontot nézni, de csak és kizárólag BÚÚÚSZ ügynök miatt. Holnap pedig fényképes beszámolóval jelentkezem.

És majdnem elfelejtettem, KÖSZÖNÖM A SZAVAZATOKAT!

 

Gabi

A bejegyzés trackback címe:

https://terapiaskutyak.blog.hu/api/trackback/id/tr314565788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása