Új terápiás kutyás hámok

2012.04.18. 22:54

 Nagy szükségünk volt már hámokra a munkánkhoz, és végre teljesült a kívánságunk! Megérkeztek az új hámok, úgyhogy gyorsan rá is próbáltam a kutyáimra (egész pontosan kettőre) őket. 

Szerintem nagyon csinosak benne! Ráadásul a hámok további kiegészítőkkel is tuningolhatóak! Nyilván a használatuk során fog kiderülni, hogy milyen kütyüket szeretnénk majd használni.

A hámok kapcsán belegondoltam, hogy nekem csak sötét színű kutyáim vannak...ez lehet, hogy ad a személyiségemnek némi mélységet???? 

Mindenesetre az én hámjaim kék színűek.

Vera

A bejegyzés trackback címe:

https://terapiaskutyak.blog.hu/api/trackback/id/tr24460028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása