Kamu bemutatkozik

2012.04.11. 14:36

 Sziasztok!

Királytanyai Abony vagyok, de mindenki Kamunak szólít! Három éves barna mudi (hamarosan ivartalanított) kan vagyok. Amióta az eszemet tudom, másra sem vágyom, csak arra, hogy az emberek szeressenek!

Bármit megteszek, hogy rám figyeljenek. A Baráthegyi VKI terápiás csoportjának egyik legrutinosabb tagjaként sok foglalkozáson veszek részt óvodákban, iskolákban, mindenhol, ahol csak szükség van rám.

Gazdám, Vera, azt szokta mondani, hogyha kutya lenne, olyan lenne, mint én vagyok. Ez nekem kicsit rejtélyes, de a lényeget értem. Én azt érzem, hogy mindig tudja, hol vagyok és mit csinálok. Én is tudom, Ő hol van. Valami rezgésféle van köztünk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://terapiaskutyak.blog.hu/api/trackback/id/tr424383183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása