Esély

2012.04.14. 00:32

 Volt már olyan az életetekben, amikor egy kutya kiválasztott titeket?

Három olyan kutyám van, akikkel nagyon szoros a kapcsolatom. Kamu és Jabbah már bemutatkozott korábban, a harmadik pedig Esély (Sese). Ő nagyon különleges kutya. 

Bár, ha megnézitek a képet, nem sok derül ki róla. Fekete mudi - még csak nem is különleges a színe. Hatalmas fülei vannak, ezért kiskorában Lokátornak szólítottuk. 

A különlegességére utal a neve. 

A történet a következő. Kislányommal meglátogattuk Kamu tenyésztőit, Király Tibiéket Sirokon. Náluk mindig sok kutya van, és általában több alomnyi kiskutya is. Engem nem könnyű meghatni néhány bájos kölyökkutyával... :-)

Egyszer csak arra lettem figyelmes, ahogy a lépcsőn ültem a falka közepén, hogy az egyik kölyök megpróbál felmászni a hátamra. Felvettem, megsimogattam, letettem. Öt perc múlva visszajött. Órákon át ezt a játékot játszottuk. 

Kiválasztott engem.

Lehetett erre nemet mondani?!

Most terápiás kutya vizsgájára készülünk.

Vera

A bejegyzés trackback címe:

https://terapiaskutyak.blog.hu/api/trackback/id/tr734417283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása